lördag 20 februari 2010

Ångest dåligt samvete och kalla drömmar!

Mörkret faller över mig fast jag precis vaknat. Så kändes det i morse eller snarare inatt eller vet fan inte när jag vaknade första gången.Klokhuena...det var Skånska, kom inte med min medicin i tid igår morse. Sen klödda .....det var också Skånska, jag själv till det inatt. Fy fan vad jag mår. Känns som jag måste in på S:t Lars igen. Sån jävla ångest har jag. Skulle kanske skära mig lite. Den smärtan är lättare att behärska...hantera menade jag. Ojdå nu kommer dom också...vem? Dom andra. Släpper jag in dom det är ju så fullt redan. Ja vad fan kan liksom inte styra det. Fuck nu blir det jobbigt. SEE YA...(kanske)

3 kommentarer:

  1. Hej vännen..tradigt att du mår så..ring om jag kan göra nåt för dig..har bil..kommer på studs dygnet runt..
    Din vän Peter 0730-443065
    Var rädd om dig..

    SvaraRadera
  2. Tack min vän!
    Jag klarade det denna gången också. Mycket tack min så förbannade envishet. Nu tar vi det en dag i taget eller hur?!

    SvaraRadera
  3. Klart att vi gör..behövs det så tar vi timmar o minuter i taget åckså..Inget skall krossa oss!
    Bara ring om det är något..frun hälsar..
    Peter

    SvaraRadera