fredag 5 februari 2010

Ångest!

Tjenare där ute.
Så kom den till slut. Känslan av tung fet ångest. Har ju mått bra en längre tid men nu var det dags. Man bör ju ha pengar för att leva. Jag har inga pengar. Vad fan lever jag då för!? Det är så tungt att andas. Varje andetag är som två. Var tvungen att köpa grejor till hojen. Snart börjar säsongen med början redan i helgen med resa. Shit har inga pengar. Ändå ska jag med. Visst kan säkert fixa det på nåt sätt men hur fan ska jag betala tillbaka? Min hoj och "föreningslivet" är livsviktigt för mig. Men fan vad dåligt jag mår. Ångest ångest ångest.......

4 kommentarer:

  1. Med ditt bagage borde du söka fonder då och då kanske lite sent för just det ändamålet du behöver nu men till senare. sköt om dig

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset. Men pallar faktiskt inte. Får väl skylla mig själv då kanske.... Vem är du då?

    SvaraRadera
  3. Ja det är väl kul med hemliga beundrare :-)
    Prövade skicka länken här men funkade skall skicka ett mail till dig sen...

    Kul med en pratstund,skall ta mig ner snart till dig,tråkig att du inte mår så bra,men det har vi ju gemensamt,det har varit tufft många stundr för oss båda,men vi är dock kvar..
    Var rädd om dig vännen..k..kanske funkar endå med länken kolla.

    http://www.youtube.com/watch?v=Q0farvZ2IMI

    SvaraRadera
  4. Hej Thompa! Hoppas det e bra med dig och att du fått din sömn. Brukar läsa din blogg men du har inte varit här på ett tag. Snart skiner solen igen, sköt om dig. Kram (du vet ju vem)

    SvaraRadera