onsdag 11 november 2009

Varför? Paranoid? Schizofreni?

Jaha natten. Det är jag igen. Första inlägget på den nya bloggen. Jag tänker fortsätta vara ärlig mot mig själv och er här ute i cyber! Vet inte om jag har rätt...men det verkar som min andra blogg blev nerstängd. Det skiter jag i nu. Jag går vidare. Tänkte börja med att göra reklam för ett nytt politiskt parti som är startat. Bikerpartiet. Visst vill vi väl alla kunna åka hoj ostört i framtiden? Då så! Det finns även en nättidning som heter "Payback". Kolla detta. Det är verkligen väsentliga ämnen som ALLA hojåkare borde veta om.

2 kommentarer:

  1. God kväll!
    Jag hoppas du kan möta morgonenljuset istället för det nattsvarta inatt.
    Var rädd om dig och din ärlighet bara så det inte kommer något surt efter. Du har ju farit tillräckligt illa av livet emellanåt.
    Kram Maria J

    SvaraRadera
  2. Tack min älskade vän. Det värmde.
    Kram

    SvaraRadera