onsdag 17 mars 2010

Ångest och dödslängtan!!!

Fy fan nu mår jag inget vidare. Varit i garaget och skruvat Harley. Igår bytade jag stift och tändkablar. Inga problem. Blev jävligt snyggt också. Idag tog vi ut batteriet som visade på fulladdat. Kommer ut och ska börja med att byta tank för den som satt på (Fatboy tank) läckte och var full av skit. Sätter på Sportster original tank. Som visade sig att inte passa. Så då fick jag fästa den med "stripes", så jävla pundigt. Nytt luftfilter blev det också (kopia på S&S), snyggt som fan. Sen kom vi till batteriet. Det var ett helvete att få dit. Häller på lite soppa. Kollar om det läckte. Inga problem. Häller på lite till och rullar ut hojen. Redo för start. Och vad fan händer. Jo hon bara klickar....... Vad fan nu då??? Kollar runt lite. Då ser jag att soppe kranen läcker som fan. Så det var bara att stänga av och rulla in. NU KOM den.... Ångesten och uppgivenheten. Skruvat som fan och så bara klickar hon och läcker som fan. Shit alltså! Ibland är det svårt att hålla sig nykter.

Vad fan gör man? Nu blir det nog isolering för ångesten blir bara värre och värre. Sånt här har jag alltid knarkat på eller supit till. Ibland är det så jävla svårt att vara nykter alkholist och narkoman.

2 kommentarer:

  1. Hang in there!
    Jag har också mina jävla demoner att jobba med!
    Vissa dagar är lättare än andra.
    Jag har verkligen varit inne i en period nu....jag skiter i allt & låt mig svepas med.
    Men jag vet också HUR jag kommer att må vid ett återfall.
    KRAM Ina

    SvaraRadera