måndag 22 mars 2010

Min kärleksförklaring till min Harley.

Jag älskar dig och jag vet du älskar mig. Vi är oftast vänner och bråkar om väldigt lite. Du kräver egentligen inte mycket av mig. Bara sånt som är en självklarhet. Jag har full tillit till dig. Vet jag kan räkna med dig i ur och skur. Men när du trilskas skär det i mitt hjärta. Ingen kan få mig att må så bra som du, samtidigt som du kan få mig att må så dåligt. Är inte detta kärlek så säg! Du håller på att få lite nya eller bättre begagnade delar av mig, hoppas du blir nöjd!? Vintern har varit lång, ja jag vet. Men på Söndag blir det sommartid. Snart ska vi ut på vägen. Hoppas vi får många mil tillsammans även detta året. Jag ska ta hand om dig efter bästa förmåga. Det är inte svårt när jag vet att mina känslor är besvarade. Jag älskar dig min fina Sportster.

Många kramar från din alldeles egna Thompa


P.S Ni som inte förstår eller tycker detta är tramsigt, har inte förstått kärleken mellan em man och hans Harley!

4 kommentarer:

  1. That is true love my friend

    Hugs/Henke Rockstar

    SvaraRadera
  2. I understand!
    Kram vännen

    SvaraRadera
  3. Det är ju faktiskt så att den fungerar ju lite kvinnligt(hm)jag menar så länge du smörjer den och ger den det den vill ha, så funkar den bra. Alla vet väl att kärlek kan betyda mycket. Så håll du fast vid din. Kram på dig

    SvaraRadera
  4. Jag pratar med min under tiden som jag mekar. Har funnit att det har en lugnande effekt på henne.
    Färre blodiga knogar "tingens förbannelse" och det brukar liksom funka bättre. Frugan undrar liksom om hon skall vara svartsjuk , ja vad skall man svara? Jan J.

    SvaraRadera