onsdag 10 mars 2010

Vad sägs om detta???

......ett tips. Ni som läser på min blogg,varför lämnar ni inte en kommentar? Jag hade verkligen uppskattat det! Det går att vara anonym om man vill. Jag menar det är ju ganska lustigt att besöksräknaren visar på att ni finns,men inga eller få kommentarer. Är ni verkligen så ryggradslösa? Det kanske var att ta i men jag är måttligt irriterad just nu. Hoppas ni har en bra dag. Det har jag och så ska det förbli!! Snart är våren här...WOOHOOO!!! Keep the rubberside down and see you later.

2 kommentarer:

  1. Jag kan lämna en kommentar.
    Har dessutom tagit mig fräckheten att länka till din blogg från min.
    Hoppas det var ok!
    Ha det kanon bra Thompa.

    SvaraRadera
  2. Helt ok att länka. Ska försöka göra detsamma. Tack för din kommentar. Kram

    SvaraRadera