torsdag 25 mars 2010

Stackars Jasmine

Min älskade söta "lilla" dotter Jasmine har klämt sin hand i mangeln. Stackars rara snälla Jasmine. Nu är hon inlagd på sjukhus för observation. Fy fan vad man känner sig maktlös. Tänker på henne varenda minut. Hennes mamma har sovit hos henne inatt. Vad fan skulle hon med handen där och göra. Jaja gjort är gjort. Dom gipsade handen igår och gav henne värktabletter. Hela natten har dom väckt henne varje timme för att hålla koll på svullnaden. Hoppas hon kommer hem idag! I helgen ska barnen komma till mig. Vi får se hur det blir. Jag får prata ihop mig med deras mamma. Det är vid dessa stunder som man blir påmind om hur mycket man älskar sina barn!!!

3 kommentarer:

  1. Aha, nu förstår jag.
    Ja fy fan när ens barn skadar sig, den totala maktlösheten man känner.
    & andra sidan har barn en makalös läknings förmåga också, & det är ju tur i sig!
    Kram vännen!

    SvaraRadera
  2. Hoppas att det läker snabbt och bra!
    Lät inte så skönt precis... stackarn!

    SvaraRadera
  3. Ja djävlar va snabbt det går åt helvete för små barn , det är bara att vända ryggen till så ,zapp
    Du är inte ensam , tro mig . jag har fostrat sex ungar , jag är numer bara en rest av mitt forna jag. Men djävlar vilka reaktioner man har fått med åren. Ge henne en kram från farbror Jan . A va fan du får en du med. Ha det bäst. JJ.

    SvaraRadera