fredag 26 mars 2010

En uppmaning!

Bloggen verkar vara borttagen nu hahahaha

Checka denna bloggen. Tyvärr är detta ett exempel på en individ som inte har kött på bena. Hon skriver om Frihetspartiet på ett väldigt kränkande sätt. Hon namnger organisationer vinklar detta på fel sätt o.s.v. Partiprogram är offentliga och bör ju läsas väldigt noggrant innan man har synpunkter på detta. Jag lämnade en kommentar där jag inte var anonym, länkade till min blogg...men blev inte publicerad. Jag uppmanar er alla till att göra ett besök och lämna kommentarer! Jag tycker hennes text är rent förtal, och kräver en offentlig ursäkt!

4 kommentarer:

  1. Tack för försöket, Thompa. Man kan inte lyckas alltid men man kan alltid försöka!

    SvaraRadera
  2. Hej min vän..är allt bra? Själv är det så där men drogfri i alla fall o lycklig med min kärlek..ser att du fyller år på söndag..
    Grattulerar i förskott..var det 52 du blev eller? :-) själv blir jag 45 unga år på tisdag :-)
    Var rädd om dig
    Peter

    SvaraRadera